تحسين نتائج البحث

وظائف الإدارة

بحث فى

اللغة


<!--:ar-->جوميا - اسبوع الموبايلات<!--:--><!--:en-->Jumia - Mobile<!--:-->

وظائف الإدارة

<!--:ar-->جوميا - الشواحن المتنقلة<!--:--><!--:en--> Jumia - Mobile Accessories<!--:-->
مدير البرنامج الطبي - Baheya Hospital

تحقيق أهداف البرنامج من خلال تخطيط وتوجيه ورصد وتقييم العمليات اليومية لجميع وظائف البرنامج والموظفين ضمان تنفيذ جميع أنشطة البرنامج والخدمات وفقا للسياسات والأنظمة والأهداف التنظيمية وأفضل الممارسات الطبية.


المساءلة
1. الحفاظ على المعرفة المهنية والتقنية من خلال إجراء البحوث. وحضور المؤتمرات والحلقات الدراسية لتحقيق أفضل الممارسات المتعلقة بمعالجة الحالات المحترقة.


2. إدارة الإشراف اليومي على البرنامج من خلال العمل بشكل وثيق مع منسق البرنامج والمتطوعين والأطراف المعنية وتقديم الدعم المستمر والمساعدة التقنية لضمان تحقيق أهداف البرنامج والغايات.


3. إقامة شراكات للخدمات والإحالات داخل المجال الطبي للمساعدة في خدمة المنفعة العامة للمنظمة.


4. المساعدة في عملية صياغة المقترحات والمنح من خلال تأمين البيانات الفنية والإحصائية لضمان تمويل إضافي أو رد ومنح لمواصلة وتوسيع خدمات البرامج.



5. تقديم الدعم لمدير برامج الرعاية الصحية في تطوير وتنفيذ وتقييم الخدمات والبرامج والسياسات والإجراءات والأداء لتحقيق أهداف الإدارات.



6. تحليل وتحسين كفاءة أداء الإدارات من خلال جمع تقارير من المرؤوسين بشأن معلومات رضا المرضى لضمان أنسب الخدمات المقدمة للمريض من الحالات المحترقة.


7-إعداد التقارير اللازمة لمدير المشاريع ذات الصلة للمشاريع البحثية الوضع الحالي والتقدم والتقارير الاتجاه لضمان المواءمة وعرض الأداء المناسب للإدارة إلى الإدارة العليا.


 

Job Details

Date Posted: 2018-01-28
Job Location: Cairo, Egypt
Job Role: Management
Company Industry: Medical/Hospital

Preferred Candidate

Career Level: Mid Career
Degree: Bachelor's degree
منذ 685 أيام - مصر - القاهرة - بيت.كوم
مدير الاتصالات - Baheya Hospital


تخطيط وتطوير وتنفيذ جميع استراتيجيات الباهية التسويقية والعلاقات العامة من خلال توجيه جهود التسويق والمشاركة الاجتماعية والأحداث وموظفي العلاقات العامة والتعاون على المستويات الاستراتيجية والتكتيكية مع الإدارة التنفيذية ورؤساء الإدارات لوضع الاستراتيجية الشاملة المنظمة.


المساءلة
1. تطوير الرؤية الاستراتيجية البعيدة المدى والشراكات وخطة الأعمال جنبا إلى جنب مع رئيس مجلس الإدارة والرئيس التنفيذي ورؤساء الإدارات لضمان توليد الأموال المناسبة وضوح المنظمة التي تمكن من تحقيق أهداف باهيا التنموية.


2. التعاون مع الإدارة التنفيذية وإدارة التحالف الاستراتيجي لزيادة محفظة باهيا المانحة وإنشاء وجود داخل مجتمع المانحين من خلال تمثيل بهية في اجتماعات رفيعة المستوى والأحداث والبيانات الصحفية جنبا إلى جنب مع قسم التحالف الاستراتيجي.


3. تصميم وتنفيذ وتقييم نجاح خطة التسويق والاتصالات والعلاقات العامة الشاملة التي من شأنها أن تساعد وضع بهية في أوساط الجمهور، وكسب تعاون المجتمع، وتسهيل الاتصالات الخارجية.


4. التواصل مع كبار المسؤولين الحكوميين والأمم المتحدة والشخصيات العامة وأصحاب المصلحة الرئيسيين للدعوة إلى مبادرة باهيا لسرطان الثدي مجانا والاستيلاء على تأييد وتعاون هذه الأطراف بالتعاون مع مدير العلاقات الإعلامية الإعلانية للعلاقات العامة.
5. توجيه الجوانب التسويقية لتصميم وتطوير وصيانة موقع بهية، صفحات الوسائط الرقمية، فضلا عن تأييد المحتوى والشراكات بالتعاون مع جميع مديري الإدارات.


.6 رصد موقع بهية ضمن مجتمع المانحين من خالل إجراء / مراقبة أبحاث السوق ذات الصلة بالتعاون مع وكاالت أبحاث السوق ومدير التسويق.


7. أداء الفريق المباشر لضمان الأنظمة والإجراءات اللازمة لسلاسة تشغيل التسويق والاتصالات والمشاركة الاجتماعية والأحداث والعلاقات العامة وظيفة موجودة.


.8 العمل جنبا إلی جنب مع مدیر المشارکة الاجتماعیة في تطویر کل من المدارس والجامعات والبرامج التطوعیة التي تشیر إلی أھداف البرنامج وخطة العمل والمیزانیة التقدیریة والرسالة الواردة ضمن کل نشاط من أنشطة البرنامج للحفاظ علی الاتساق في جمیع أنشطة القسم.


9. إدارة واعتماد ميزانية الإدارات من خلال مراجعة خطط الميزانية التقديرية المقدمة من قبل مديري الإدارات، وتقييم جدوى وفعالية وتقديم توصيات وفقا لذلك.


10. التعاون مع مدير الأحداث في تطوير استراتيجيات الإدارة والأحداث لاستضافة / الانضمام طوال العام خلق خطة شاملة للأحداث الحدث والتكلفة والموارد والتقويم الدقيق.


11- إعداد تقارير مرحلية إلى الإدارة العليا من أجل إطلاعها وتحديثها على أنشطة إدارة الاتصالات وأدائها وإنجازاتها.


 

Job Details

Date Posted: 2018-01-28
Job Location: Cairo, Egypt
Job Role: Management
Company Industry: Medical/Hospital

Preferred Candidate

Career Level: Management
Degree: Bachelor's degree
منذ 685 أيام - مصر - القاهرة - بيت.كوم
مدير مناسابات - Baheya Hospital

تخطيط وتنفيذ الفعاليات المختلفة التي تستهدف جمع التبرعات وتعزيز وتعزيز صورة وصورة بهية من أجل تشجيع أعضاء المجتمع على التعاون والمساهمة في الأهداف الإنمائية المجتمعية التي اعتمدتها بهية.


المساءلة
1. إعداد خطة مفصلة سنوية تنطوي على أحداث للانضمام، وشملت الأنشطة الترويجية والمواد المطلوبة والمواقع / منظمي للانضمام والميزانية المقدرة لضمان وجود استراتيجية واضحة وكافية للإدارة.


2. إدارة عمليات الأحداث السنوية من خلال الاتصال مع المروجين، منسقي الأحداث الخارجية، وإعداد قائمة من الحضور، وإرسال دعوات، وتحديد الأدوار ومتابعة عمليات الحدث بأكمله ضمان الالتزام بالخطة الرئيسية.


3. التعاون مع العلاقات العامة ومدير وسائل الإعلام لإعداد مجموعة صحفية الحدث السنوي. جدول الأعمال، بيان صحفي، ملخص الحدث، قائمة الرعاة وزوايا وسائل الإعلام لضمان تعزيز إيجابي ورؤية منظمة بهية.


4. ترتيب الأحداث العادية جنبا إلى جنب مع منسق الأحداث. من خلال الاتصال مع المضيفين الأحداث، وتخطيط المواد المطلوبة، والاتصال البائعين، وتحديد الأدوار، ووضع الميزانية وتغيير المخازن والمنتجات التحبيب لاستخدامها.


 


5. التعاون مع فريق التسويق للمساعدة في تحديد الرسائل الواردة من الأحداث لضمان تمثيل ثابت من بهية عبر جميع الأحداث.


6. التعاون مع إدارة الموارد البشرية لتوظيف وتدريب الحدث في متجر، والمساعدة في تقييم ورصد أدائها وتوليد التغذية المرتدة للمراجع في المستقبل.


7. الإشراف على منسق الأحداث في تنفيذ الخدمات اللوجستية الحدث وضمان الدعم المستمر ويتم إعطاء التدريب طوال تنفيذ الحدث / المشروع.


8. إجراء تحليل شامل لأداء الأحداث والنفقات من أجل اقتراح أفكار ومبادرات جديدة للمساعدة في تحسين أداء إدارة الأحداث.


9. توليد تقارير منتظمة إلى رئيس قسم الأنشطة والأهداف التي تنطوي على كل التقدم الحدث والإنجاز والمالية إلى الإدارة العليا تبقى على علم بأداء القسم.


10- القيام بأي مهام أخرى ذات صلة يعهد بها رئيس الإدارة.


 

Job Details

Date Posted: 2018-01-28
Job Location: Cairo, Egypt
Job Role: Management
Company Industry: Medical/Hospital

Preferred Candidate

Career Level: Entry Level
Degree: Bachelor's degree
منذ 685 أيام - مصر - القاهرة - بيت.كوم
مدير العلاقات العامة - Baheya Hospital

ويعمل ككاتب المنح الرئيسي، ويدير علاقات الممولين، ويشارك في الإبلاغ الامتثال، ويدعم مبادرات المشاريع الخاصة.


المساءلة
1. إجراء بحوث متكررة لتحديد الفرص المحتملة للمنح ومكالمات المؤسسات الدولية


2. تنسيق إعداد وتقديم طلبات المنح، بما في ذلك إعداد جميع المواد، وضمان الامتثال لجميع المتطلبات، والتواصل مع موظفي المنح بشأن الاستفسارات ورصد التقدم المحرز في التطبيق.


3. الإشراف على المنح القائمة من خلال التتبع. وطلب تقارير منتظمة من مديري البرامج؛ والحفاظ على سجلات وملفات المنح، والعمل مع مديري البرامج المعنيين لضمان أن كل مشروع يلبي شروط الاقتراح والتوقعات.


4. التعاون مع مدراء برامج الرعاية الصحية جنبا إلى جنب مع مدير برنامج البحوث لتحقيق أهداف وغايات الدولة، وتوفير المعلومات التقنية والإحصائية ذات الصلة، الخطوط العريضة لكيفية استخدام الأموال، وشرح الإجراءات اللازمة للحصول على التمويل.


5. إدارة العمل الإداري لعملية المنح بما في ذلك، والفواتير، وإعداد التقارير، والأوراق العملية ذات الصلة لضمان التنفيذ الناجح لعملية المنح.


 


6. مساعدة قسم التحالف الاستراتيجي في كتابة وتعديل مقترحات للمشاريع والمتبرعين المؤسسين والشركات جنبا إلى جنب مع مدير الأبحاث لخلق التأثير الإيجابي اللازم للحصول على الصندوق.

7. توليد تقارير منتظمة تنطوي على تحديثات المنح والتقدم المحرز في إدارة المشاريع للحفاظ على مدير التحالف الاستراتيجي نشرت بمساعدة مودولوس.


 


 

Job Details

Date Posted: 2018-01-28
Job Location: Cairo, Egypt
Job Role: Management
Company Industry: Medical/Hospital

Preferred Candidate

Career Level: Mid Career
Degree: Bachelor's degree
منذ 685 أيام - مصر - القاهرة - بيت.كوم
<!--:ar-->جوميا - Infinix<!--:--><!--:en-->Jumia - Infinix<!--:-->
Relationship Manager, SMEs - Egypt - First Abu Dhabi Bank FAB

JOB SUMMARY:


Assist the Director and the SMEs Head in developing the SMEs portfolio in the assigned area.
Finalizing the various reports required by management/other departments, etc.


MAIN DUTIES:


Assist the Director in managing and developing the SMEs portfolio.
Ensure the right implementation of the aggressive business plans, and the achievement of targets by attracting new business opportunities in order to expand the portfolio.
Assist in identifying market opportunities and conduct initial market screening.
Manage, develop, enhance utilization and maximize account profitability of the assigned portfolio (part of the area portfolio)
Cross selling bank’s products and achieve assigned budget, contribute to the profitability of the bank by exceeding lending and deposit budget, broken down into monthly targets for respective area.
Assist in managing the assigned portfolio and develop new relationship under guidance of Director.
Assist in obtaining information / analysis on assigned accounts to the Sector including industry studies.
Initiate marketing call with a view to soliciting new profitable business relationships and developing existing relationships making regular calls on clients and potential clients and documenting these communications in call memos for presentation to higher officials.
Evaluate a credit relationship employing sound credit appraisal / techniques / principles in line with current Bank’s policy, CPM, AOM, SME-M in addition to local regulations.
Prepare package; completed the basic information in facility reviews, spreading and analyzing financial reports, preparing returns, reports and statistics for management review.
Ensure protection of the Banks assets at all times by closely monitoring the account relationship documentation and collateral position and promptly suggesting classification whenever it is deemed necessary and as per the Bank’s CPM and local regulations.
Responsible for obtaining all security / support and other conditions stipulated by the sanction from the customer before utilization of facilities.
Fully responsible for all the contents of the credit application (analysis, market information, business information …etc) prepared by him or reviewed after a junior staff and its related correspondences, based on which the credit judgment and decision is taken by the concerned authority.
Maintain regular and close follow up of SMEs accounts under his/her control in regards to account performance, market perception concerning the industry or the customer personally.
Responsible for all classified SMEs accounts in the related to the Branch.
Ensure that the concerned Manager is kept informed of all matters relating to existing and potential SMEs business.

Job Details

Date Posted: 2018-01-25
Job Role: Management
Company Industry: Banking

Preferred Candidate

Career Level: Mid Career
منذ 688 أيام - مصر - القاهرة - بيت.كوم
Senior Relationship Manager, SMEs - Egypt - First Abu Dhabi Bank FAB

JOB SUMMARY:


Responsible for identifying, initiating, pursuing, soliciting and developing profitable SMEs business for the bank through skillful product marketing, and sound credit judgement with a view to enhancing the bank’s loan and deposit portfolio and to devise ways to further strengthen existing relationships, in keeping with the bank’s primary objective of profit maximization.


MAIN DUTIES:


Assist Head of SMEs to manage and develop the SMEs portfolio.
Identify market opportunities and conduct initial market screening
Manage, develop, enhance utilization and maximize account profitability of the assigned Area’s region portfolio
Cross selling bank’s products and achieve assigned budget
Assist in obtaining information / analysis on assigned accounts to the Sector including industry studies.
Develop marketing call program (together with the concerned Branch Manager) with a view to soliciting new profitable business relationships and developing existing relationships making regular calls on clients and potential clients and documenting these communications in call memos for presentation to higher officials.
Evaluate a credit relationship employing sound credit appraisal / techniques / principles in line with current Bank’s policy, CPM, AOM, SME-M in addition to local regulations.
Reviewing package presented by team members; study and analyze credit packages, structure credit facilities & mitigate risks.
Ensure protection of the Banks assets at all times by closely monitoring the account relationship documentation and collateral position and promptly suggesting classification whenever it is deemed necessary and as per the Bank’s CPM and local regulations.
Responsible for obtaining all security / support and other conditions stipulated by the sanction from the customer before utilization of facilities.
Fully responsible for all the contents of the credit application (analysis, market information, business information …etc) and its related correspondences, based on which the credit judgment and decision is taken by the concerned authority.
Maintain regular and close follow up of SMEs accounts under his/her control in regards to account performance, market perception concerning the industry or the customer personally.
Contribute to the profitability of the bank by achieving lending and deposit budget, broken down into monthly targets for respective area.
Responsible for all classified SMEs accounts in the related to the Branch
Ensure that H-SMEs and respective Branch Manager are kept informed of all matters relating to existing and potential SMEs business.
Training/developing and guidance of the team members.

Job Details

Date Posted: 2018-01-25
Job Location: Damietta, Egypt
Job Role: Management
Company Industry: Banking

Preferred Candidate

Career Level: Mid Career
منذ 688 أيام - مصر - القاهرة - بيت.كوم
Project Manager - Dolf Technologies

We are looking for an experienced Project Manager who will take on the management of key projects. Project management responsibilities include delivering every project on time, within budget and within scope. Responsibilities: Coordinate internal resources and third parties/vendors for the flawless execution of projects. Ensure that all projects are delivered on-time, within scope and within budget. Assist in the definition of project scope and objectives, involving all relevant stakeholders and ensuring technical feasibility. Ensure resource availability and allocation. Develop a detailed project plan to monitor and track progress. Manage changes to the project scope, project schedule, and project costs using appropriate verification techniques. Measure project performance using appropriate tools and techniques. Report and escalate to management as needed. Successfully manage the relationship with the client and all stakeholders. Perform risk management to minimize project risks. Establish and maintain relationships with third parties/vendors. Create and maintain comprehensive project documentation.

Job Details

Date Posted: 2018-01-23
Job Role: Management
Company Industry: Education, Training, and Library

Preferred Candidate

Career Level: Management
Nationality: Egypt
Degree: Master's degree
منذ 690 أيام - مصر - القاهرة - بيت.كوم
Office Manager

We are looking for an Office manager to organize and coordinate administration duties and office procedures. Your role is to create and maintain a pleasant work environment, ensuring high levels of organizational effectiveness, communication and safety.


Office manager responsibilities include scheduling meetings and appointments, making office supplies arrangements, greeting visitors and providing general administrative support to our employees. Previous experience as a Front office manager or Office administrator would be an advantage. A successful Office manager should also have experience with a variety of office software  and be able to accurately handle administrative duties.


Ultimately, the Office manager should be able to ensure the smooth running of the office and help to improve company procedures and day-to-day operation.


Responsibilities
Serve as the point person for office manager duties including:
Maintenance
Mailing
Supplies
Equipment
Bills
Errands
Shopping
Schedule meetings and appointments
Organize the office layout and order stationery and equipment
Maintain the office condition and arrange necessary repairs
Partner with HR to update and maintain office policies as necessary
Organize office operations and procedures
Coordinate with IT department on all office equipment
Ensure that all items are invoiced and paid on time
Manage contract and price negotiations with office vendors, service providers and office lease
Manage office G&A budget, ensure accurate and timely reporting
Provide general support to visitors
Assist in the onboarding process for new hires
Address employees queries regarding office management issues 
Liaise with facility management vendors, including cleaning, catering and security services
Plan in-house or off-site activities, like parties, celebrations and conferences

Job Details

Date Posted: 2018-01-16
Job Location: Cairo, Egypt
Job Role: Management
Company Industry: FMCG

Preferred Candidate

Career Level: Mid Career
Gender: Female
منذ 697 أيام - مصر - القاهرة - بيت.كوم
مدير مالي - Family Corporation

1- مسئول عن أدارة النقدية بالشركة .


2- أدارة كافة الأدارات المالية ( عملاء/ موردين/ بنوك / خزينة ....إلخ )


3- تجهيز الميزانيات السنوية لمكاتب المراجعة


4- حضور و مناقشة مصلحة الضرائب


5- العمل علي إيجاد تمويلات و تسهيلات أئتمانية من البنوك .

Job Details

Date Posted: 2018-01-16
Job Location: Cairo, Egypt
Job Role: Management
Company Industry: Transportation

Preferred Candidate

Career Level: Management
Degree: Bachelor's degree
منذ 697 أيام - مصر - القاهرة - بيت.كوم
رئيس قطاع الأسطول و الصيانة - Family Corporation

1- أدارة أسطول من السيارات في حدود خمسين الي مائة أتوبيس و ذلك من خلال مجموعة من السائقين و المشرفين .


2- المراجعة اليومية لألزام السائقين بمواعيد الحضور و الأنصراف .


3- المراجعة اليومية علي مظهر السائقين و السيارات


4- مسئول عن مراجعة برامج الصيانة للسيارات مع الورش المتخصصة .


5- تقديم تقارير أسبوعية للأدارة العليا عن كافة سيارات القطاع


6- التواصل مع جميع القطاعات بالشركة لحل أية مشكلات تظهر في التشغيل

Job Details

Date Posted: 2018-01-16
Job Location: Cairo, Egypt
Job Role: Management
Company Industry: Transportation

Preferred Candidate

Career Level: Management
Degree: Bachelor's degree
منذ 697 أيام - مصر - القاهرة - بيت.كوم

اشترك الأن لتحصل على  وظائف الإدارة وظائف جديدة

ملحوظة:يمكنك إلغاء اشتراكك في أي وقت